czwartek, 18 kwietnia 2013

Polskie ksiazki dla dzieci- bezcenne dla emigrantow!

Wyzwanie fotograficzne juz za nami. Dziekuje wszystkim ktorzy komentowali moje zmagania z aparatem i witam tych ktorzy dolaczyli do grona obserwatorow MmT. Nastepne wyzwanie rozpocznie sie 6 maja. Mam nadzieje, ze nic nie stanie mi na przeszkodzie, zeby ponownie wziasc udzial (maja racje, Ci ktorzy mowia, ze to uzaleznia ;)

Dzisiaj nadeszla wreszcie pora na polska czesc naszej domowej biblioteczki :) (przypominam, ze pisalam juz o tej tureckiej)

W imieniu swoim i Teomana bardzo dziekuje za wszystkie polskie wydania ksiazeczek dla dzieci, ktore zagoscily w naszym domu. Co wieczor Teo wybiera jedna z nich, zeby mu poczytac tuz przed zasnieciem.. 

Dziekujemy:
cioci Ani- za ksiazeczke ZOO
cioci Czesi- za KOLORY
cioci Edycie- za BARANKA
pani Krysi- za WIERSZE O JESIENI
cioci Karolinie- m. in. za ZLOTA KSIEGE BAJEK
babci Jasi- rekordzistce w dostarczaniu nam polskich bajek- m.in. za LOKOMOTYWE, ZLOTA RYBKE, NIEGRZECZNEGO JEZYKA i MALENSTWO

Jesli kogos pominelam to mam nadzieje, ze mi wybaczy ;)





1 komentarz:

  1. Pięknie,czytanie niesamowicie rozwija,oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń