sobota, 11 czerwca 2011

'Domestos do mycia naczyn'

Niejedna turecka pani domu dodaje odrobine domestosa do plynu do mycia naczyn. Robia to zazwyczaj wtedy, kiedy w sklad posilku wchodzily jajka lub ryby. Dzieki temu 'wspanialemu zabiegowi' na talerzach, patelniach, itp.nie ma sladu po przykrych zapachach, a poza tym nie ma tez sladu po bakteriach..Na moje pytanie czy nie boja sie szkodliwego dzialania tego srodka czystosci, zazwyczaj slyszalam odpowiedz, ze po starannym, dokladnym wyplukaniu woda takich 'zdomestosowanych' naczyn, nic sie nie stanie..Wasz wybor drogie panie..Ja nie zamierzam myc garow czyms, co kojarzy mi sie przede wszystkim z dezynfekcja klopa.

8 komentarzy:

  1. Zgadzam sie w 100%. Pamietam jak znajoma stwierdzila ze przy kazdym myciu w zmywarce powinnam dodawac do tabletki troszke domestosa bo ona tak robi i moge w zmywarce myc naczynia z ktorych je Bengusia. Bylam w szoku. Kiedy pierwszy raz byla u nas Pani do sprzatania zaznaczylam ze jestem uczulona na çamaşır suyu i moze uzywac jej jedynie do klozetu. Gdybym jej nie uprzedzila wysprzatalaby mi caly dom domestosem wlasnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam Domestosu jako odplamiacza do białych rzeczy ;) Oczywiście nie potraktowałabym nim jakiś delikatnych tkanin, ale zwykłe bawełniane t-shirty, jak najbardziej. Ostatnio ''sprałam'' tak plamę z wisni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne!!!
    i klasyczne: Bir şey olmaz:)
    kocham!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co kraj, to obyczaj! Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj bylam swiadkiem wlewania Domestosa do zmywarki. Tragedia. Myja tym samym toalete?

    OdpowiedzUsuń
  6. W Anglii niektóre firmy stosują domestos w przetwórstwie owocowo warzywnym do odkażania Lini produkcyjnych, pracowałem tam ponad 3 lata, cicho siedź jeśli chcesz mieć pracę, dotyczyło to nie tylko szkół ale i fishen chipsów itp itd

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, domestos nie służy jedynie do mycia “kibla” dobry uniwersalny srodek

    OdpowiedzUsuń