wtorek, 7 maja 2013

Wyzwanie foto- dzien 2: ULUBIONY KOLOR

Witam w klubie wszystkie Panie, ktore maja hopla na punkcie lakierow do paznokci. I pomyslec, ze kiedys pomalowane paznoxy nie robily na mnie wiekszego wrazenia. Emigracja zmienila moje podejscie do tematu..Nie chcialam czuc sie jak szara mysz przy Turczynkach, ktore bardzo dbaja o swoj wyglad. Nie mowie, ze Polki, tego nie robia, ale dopiero tutaj nabralam porzadnej motywacji do przywiazywania nieco wiekszej uwagi do tej kwestii. I nie mam tu na mysli wielu godzin pindrzenia sie przed lustrem, a raczej kilka prostych zasad, ktore postanowilam wprowadzic w zycie. Kompletny makijaz pojawia sie u mnie dosyc rzadko. Za to z tuszem do rzes, blyszczykiem (ew.szminka) i lakierem do paznokci 'obcujemy' zazwyczaj codziennie i dobrze nam to robi ;) 

Coraz rzadziej zdarza mi sie przejsc obojetnie obok lakierow powystawianych w specjalnych koszykach przed drogeriami. Zastanawiam sie czy sa to juz niepokojace sygnaly zapowiadajace poczatki uzaleznienia, czy moze zupelnie niegrozna przypadlosc dotyczaca wiekszosci kobiet..Na zdjeciu dwa lakiery, a co za tym idzie- kolory na ktore ostatnio sie napalilam. Pasuja do mojej 'entomologiczno-ornitologicznej' bluzki- prezentu, do ktorego wlasnie zaczynam sie przekonywac :)  



Ulubione kolory pozostalych uczestnikow wyzwania mozna zobaczyc klikajac tutaj

12 komentarzy:

  1. Świetne kolorki!!! :D muszę zainwestować w turkus!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez sie skupiam na tego typu inwestycjach ;) pozdrawiam!

      Usuń
  2. to połączenie kolorystyczne jest super, baaardzo na tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedys stwierdzilabym, ze te kolory sie gryza, ale dzis juz tak nie mysle i tez jestem zdecydowanie na tak :)

      Usuń
  3. U mnie malowanie paznokci "na kolorowo" przychodzi fazami- albo maluję i codziennie mam inny kolor, albo są tygodnie zapomnienia kiedy używam tylko bezbarwnego :D pora się na kolory przerzucić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowe paznokcie- doskonala metoda poprawiania sobie humoru :)

      Usuń
  4. Skoro tylko kobiety mają ten przywilej malowania paznokci, powinny z niego korzystać na maksa. Mnie do pracy nie wolno, ale i tak sobie maluję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze wzgledu na powage wykonywanego zawodu? Dosc przykry zakaz, pewnie tez probowalabym sie wylamac :)
      P.S. Szczena mi opadla jak zobaczylam Twoje zdjecie w czerwonym berecie i odznake policji przy okazji fotografowania zawartosci torebek..Gratuluje i zycze wytrwalosci oraz sily do wykonywania niezwykle trudnej pracy.

      Usuń
    2. dziękuję, daję radę :)
      niedawno weszło nowe rozporządzenie dot. wyglądu w pracy i zbyt wiele kobiecie nie wolno...

      Usuń
  5. Ten odcień niebieskiego na paznokciach - jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ptaszki :)
    Kolory - obydwa - bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń