poniedziałek, 22 lipca 2013

Wyróżnienie i kilka słów na mój temat.

Zgodnie z zapowiedzią odpowiadam dzisiaj na pytania ze słynnego kwestionariusza Prousta z XIX wieku, które skierowała do mnie autorka bloga Türkiye benim tutkum, wyróżniając tym samym Mojego Miniaturka. Bardzo dziękuję za ten piękny gest i obiecuję przynać swoje wyróżnienia tuż po powrocie z Bergamy. Już tej nocy czeka nas długa podróż, więc to moj ostatni post poprzedzający tradycyjną już 'wakacyjną przerwę'.

1. Główna cecha mojego charakteru?
Pracowitość.

2. Cechy, których szukam u mężczyzny?
Inteligencja, pewność siebie, odpowiedzialność, poczucie humoru, wrażliwość na piękno przyrody, ciekawość świata, przywiązanie do najbliższej rodziny- na szczęście mój mąż posiada je wszystkie, więc poszukiwania mam z głowy :)

3. Cechy których szukam u kobiety?
Podziwiam kobiety z charakterem, mające własne zdanie i potrafiące go bronić, te ktore są zaradne, mają cel w życiu, pasję.

4. Co cenię najbardziej u przyjaciół?

To, że potrafią podnieść na duchu wtedy kiedy przestaje być kolorowo..

5. Moja główna wada?

Niestety zdarza mi się być okropną matką- rozdartą jędzą, która nie ma cierpliwości do swojego dziecka.

6. Moje ulubione zajęcie?

Poranne uprawianie sportu nad brzegiem morza
Uczenie się nowych rzeczy w ramach spełniania marzeń o samorealizacji
Czytanie książek
Przebywanie na plaży po zmroku
Obserwowanie gwieździstego nieba
Rodzinne pikniki i wypady za miasto

7. Moje marzenie o szczęściu?
Zbyt osobiste, żeby tu o nim pisać.

8. Co wzbudza we mnie obsesyjny lęk?

Obsesyjny- nic.

9. Co byłoby dla mnie największym nieszczęściem?

Ciężka choroba dziecka lub jego cierpienie.

10. Kim lub czym chciałabym być, gdybym nie był tym, kim jestem?

Panią Turkolog i instruktorką tańca.  

11. Kiedy kłamię?

Moja odpowiedź na to pytanie nie nadaje się do opublikowania ;)

12. Słowa, których nadużywam?

"Teo nie rób tak"

13. Ulubieni bohaterowie literaccy?
Mały książę.

14. Ulubieni bohaterowie życia codziennego?

Moja teściowa:
-'kobieta orkiestra' z dyplomem m.in. instruktora nauki jazdy
- energiczna babcia
- fanatyk futbolu, któremu zakłady bukmacherskie nie są obce
- z zamiłowania podróżniczka
- na co dzień kura domowa nie potrafiąca zbyt długo usiedzieć w jednym miejscu
- często określa siebie samą słowami: niewolnica Isaura (to w odniesieniu do swojego 'Pana i Władcy' czyli mojego teścia ;))
- cechuje ją anielska cierpliwość, choć i ta ma swoje granice (raz na jakiś czas potrafi 'uderzyć pięścią w stół')
- próbuje nauczyć się polskiego
- prowadząc auto często komentuje 'po łacińsku' poczynania innych kierowców
- na plaży wciąż pojawia się w bikini
- chociaż nie brakuje jej wad i czasami dochodzi między nami do spięć, to bez wątpienia zasługuje na wyżej wymieniony tytuł, czyli na miano bohatera życia codziennego :)

15. Czego nie cierpię ponad wszystko?
Obłudy.

16. Dar natury, który chciałbym posiadać?

Chciałabym mieć zdolność wywoływania niektórych zjawisk atmosferycznych- burzy z piorunami (uwielbiam) lub przynajmniej deszczu.

17. Jak chciałbym umrzeć?
Chyba nie będę oryginalna- szybko i bezboleśnie.

18. Obecny stan mojego umysłu?

Bardzo przyjemny stan- optymizm i pozytywne nastawienie do życia.

19. Błędy które najczęściej wybaczam? 

Ortograficzne :) A tak na poważnie- mam problem z wybaczaniem..


BEST HOTEL PRICES:

4 komentarze: