niedziela, 26 stycznia 2014

Pierwszy semestr w przedszkolu zaliczony :)

24 stycznia Teo odebrał pierwsze w swoim życiu świadectwo. W przeddzień tamtego wydarzenia spotkał mnie zaszczyt współprowadzenia zajęć w grupie Fiołków, do której przynależy moje dziecko. Taki zaszczyt i obowiązek zarazem mają rodzice każdej pociechy, uczęszczającej do 'naszego' przedszkola. Wystarczy jeśli pojawi się tylko jeden rodziciel danego dziecka z przygotowanymi materiałami potrzebnymi do wykonania dowolnej (przedszkolnej) pracy plastycznej lub do przeprowadzenia jakiegoś doświadczenia. Można też opowiedzieć o swoim zawodzie, pracy, którą się wykonuje, poczytać dzieciom bajkę lub przygotować wspólnie z nimi jakieś smakołyki w przedszkolnej kuchni.

Chciałam pokazać dzieciom jak wykonać eko rakietę, która sprawiła Teomanowi mnóstwo radości. Pomysł na nią zaczerpnęłam stąd, ale zrobiłam nieco inną wersję- spiczasty "nos" rakiety umieściłam od wewnątrz tak aby dzieci nie zrobiły sobie krzywdy. Do przymocowania poszczególnych elementów wykorzystałam dwustronną taśmę klejącą, a nie klej, który niestety kiepsko wypadł podczas testów wytrzymałościowych przeprowadzanych notorycznie przez astroTeonautę ;) Z odklejaniem taśmy dzieci miałyby niemały problem, dlatego wolałam przygotować materiały niezbędne do stworzenia kolorowej gąsienicy (stąd pomysł), a gotowe rakiety i tak powędrowały do przedszkolaków w prezencie. Dzieci były przeszczęśliwe i ja też :)






P.S. Nie noszę bluzy z napisem New York ;) Nie ma mnie na zdjęciach.


POROWNAJ NAJLEPSZE CENY, SPEDZ WEEKKEND LUB ZAPLANUJ WAKACJE W DOWOLNIE WYBRANYM MIEJSCU NA SWIECIE www.daisyhotels.com

ODKRYJ BODRUM www.staybodrum.com

1 komentarz: